Представники медіа та бізнесу обговорили проблеми та перспективи рекламного ринку Луганщини

Представники медіа та бізнесу обговорили проблеми та перспективи рекламного ринку Луганщини

Круглий стіл за участю місцевих медіа та бізнесу відбувся в Сєвєродонецьку. Обговорили розвиток медіа Луганщини в сьогоднішніх умовах.

«Війна знищила велику частину медіа Луганської області, — підкреслив Олександр Костенко, директор Департаменту масових комунікацій Луганської ОДА, — але ж, не дивлячись на проблеми, наші медіа працюють. Сьогодні, в умовах роздержавлення комунальних ЗМІ, важливо звернути увагу на розвиток реклами. Зі свого боку, ми готові підтримувати ЗМІ та громадські ініціативи щодо покращення їх роботи».

Учасники ознайомились з результатами першого етапу проекту "Дослідження джерел фінансування ЗМІ. Луганська область". За результатами анкетування, редактори луганських медіа бачать можливості у розвитку рекламного ринку, але редакціям не вистачає ресурсів для просунення свого контенту, роботи з інтернет-сайтами видань, знань щодо роботи з рекламодавцями.

«На сьогодні є можливість зберегти друковані ЗМІ в області, — зазначила Тетяна Вергун, голова ГО «Медіапростір Україна», — майбутнє у друкованої преси є, але ж дуже важливо для медіа просувати себе в інтернет, щоб не тільки місцеві рекламодавці, а й підприємці області і України могли дізнатися про їх роботу».

Розробка проекту щодо покращення рекламного напрямку в роботі луганських медіа допоможе покращити фінансовий стан медіа та створенню незалежності ЗМІ. Подальша робота в проекті повинна включати вивчення усіх можливостей фінансування медіа, наприклад, залучення грантових коштів, а також містити навчальні курси для редакторів та відділів реклами у ЗМІ.

В ході заходу учасники обговорили, як повинно виглядати ЗМІ для залучення більшої кількості рекламодавців. Це, по-перше, прозорий доступ до обсягу аудиторії (лічильник на сайті, географія поширення сигналу для ТБ та радіо, тираж для газет), по-друге, зрозуміла комерційна пропозиція, а головне – якісний контент медіа.

«Хочу побажати редакторам добрих новин, — зазначив Володимир Івонін, голова Ради підприємців при Луганській ОДА, — нам на Луганщині, та і взагалі в ЗМІ, не вистачає позитивних новин, що гарне відбувається в країні. Вважаю, що більше уваги потрібно приділяти позитивному досвіду в бізнесі, науці та технологіях».

Учасникам було презентовано буклет «ЗМІ Луганщини», до якого увійшли найактивніші медіа Луганщини. (Замовити буклет можна безкоштовно, написавши на адресу: mediaprostir-ukr@ukr.net).

Круглий стіл організовано ГО «Медіапростір Україна» в партнерстві з ГО «Луганський прес-клуб» за підтримки Департаменту масових комунікації Луганської облдержадміністрації в рамках проекту «Дослідження фінансового стану місцевих медіа».

Громадська організація «Медіапростір Україна» висловлює подяку підприємствам «РИМ-СТРОЙ» та «РИМ СОЛЮШИНС» за допомогу у випуску буклету.

Фото: Олександр Сімоненко

Тетяна Вергун 63 просмотра