До 29 вересня – подача заявок на конкурс грантів на підтримку з виробництва відео в Україні

До 29 вересня – подача заявок на конкурс грантів на підтримку з виробництва відео в Україні

Відкритий медіа хаб» допомагає журналістам з країн Європейської політики сусідства з виробництвом аудіовізуального контенту про Європейський Союз та відносини України з Європейським Союзом для телебачення та онлайн медіа. На сьогоднішній день ця програма працює у східному регіоні для таких країн, як Україна, Вірменія, Грузія, Молдова та у південному регіоні: Алжир, Єгипет, Лівія, Ліван, Марокко, Палестина, Йорданія, Туніс.

Крім фінансової підтримки, медіа професіонали мають змогу отримати практичні рекомендації щодо виробництва репортажів, а також щодо розповсюдження медіа матеріалів з належним рівнем якості. Метою цієї програми є забезпечення більш високого рівня обізнаності широкого загалу про заходи, передбачені Європейською політикою сусідства, та ефект від її реалізації, а також поглиблення інтересу аудиторії на національному та місцевому рівні до тем, пов’язаних з відносинами з ЄС. Проект також покликаний сприяти підвищенню якості та збільшенню обсягу аналітичних та інформативних матеріалів.

Концепція серії «Бути 20-річним»:

На сайті https://openmediahub.com/ru можна ознайомитись з сюжетами, вже створеними у рамках цієї серії (шукати «Being 20 stories»)

Вимоги до історій:

Змонтований сюжет тривалістю 1 хв. 30 с. – 1 хв. 45 с.
Обрати персонаж (20-річну молоду людину або приблизно цього віку), це може також бути сам журналіст/ка
Обрати для інтерв’ю якусь цікаву/непересічну локацію, подію чи зібрання
Розповісти історію Вашого персонажу, показати його/її прагнення, мрії, захоплення, виклики та успіхи
Ви можете ставити запитання у різних локаціях або протягом заходу, з тривалістю кожного епізоду 30 секунд, при цьому кожного разу обирати інший варіант ракурсу, кадрування або знімання з руху. Ви також можете взяти одну тему та розглянути різні аспекти даного питання
Зробіть 20-секундний вступ, присвячений вашій країні та місту, так, нібито ви звертаєтесь до людини, яка жодного разу тут не була.

Приклади запитань, на які необхідно відповісти:

Як це – бути 20-річним (або мати приблизно такий вік) у вашій країні: що це означає?
Розкажіть нам, ким є 20-річні дівчата і хлопці у вашій країні, та що це означає;
Запитайте у особи, яка дає інтерв’ю, що, на її думку, характеризує її найкращим чином?
Яким є світ навколо цієї особи? (обрати локацію та пояснити свій вибір)
Які майбутні виклики передчуває ваш персонаж? У своєму професійному / особистому житті?
Хто справляє найбільший вплив на ваш персонаж у політичній, культурні та інших сферах життя?
Що характеризує його/її покоління у вашій країні?
Минуле або теперішній час?
З чим пов’язані її/його надії на майбутнє?
Чому вона/він став саме такою людиною як є?
Які доленосні моменти вона/він найбільш цінує?
Хто ті люди, які мають для неї/нього найбільше значення?
Що означає Європейський Союз для неї/нього?

Подання заявки та право на участь

Усі заявники повинні представити ідею свого сюжету і подати заповнену форму заявки у режимі онлайн (українською або російською мовою) із зазначенням необхідної інформації. Заявка на участь доступна ТУТ

У випадку успішного проходження конкурсу і відбору для участі у програмі заявник має надати всі необхідні документи, у тому числі контракт, лист про наміри, бюджет, відмову від права та результати оцінки ризиків. Шаблони доступні для завантаження за посиланням http://openmediahub.com/open-calls/application-documents/. Заявникам необхідно підтвердити, що відповідна юридична особа уповноважила їх належним чином на створення та оприлюднення їхнього сюжету, надавши лист про наміри від уповноваженого представника. У цьому листі в обов’язковому порядку має бути підтверджений намір ЗМІ про випуск в ефір або публікація онлайн відзнятого сюжету, з обов'язково зазначеною датою/датами та контекстом трансляції сюжету або його оприлюднення.

Право на подання заявки мають:

•          телеканали та онлайн ЗМІ;

•           журналістські організації (наприклад, асоціації, фонди), якщо вони можуть представити зобов’язання щодо оприлюднення медіа матеріалу від відповідного медіа майданчика;

•          компанії, які спеціалізуються у сфері виробництва аудіовізуальних матеріалів;

•          журналісти, які діють від імені будь-якої організації з числа зазначених вище.

•          журналісти — фрілансери.

Виняток: У рамках проекту «Open Media Hub» у кожному конкретному випадку може бути прийнято рішення про те, що заявку можуть подавати окремі журналісти або телевізійні продюсери без заяви про підтримку або підтвердження від юридичної особи. Так само будуть розглядатися відповідні заявки від блогерів, відеоблогерів та громадських журналістів, якщо зазначені особи зможуть представити результати своєї діяльності, які підтверджують суттєве охоплення аудиторії їхніми відповідними платформами.

Бюджет

У визначенні суми гранту завжди братиметься до уваги тема, засіб масової інформації та країна (цей конкурс оголошено у всіх країнах сусідства з ЄС). Сума підтримки буде сумірною стандартним цінам та тарифним ставкам, передбаченим в Україні.

Сума гранту від 350 до 800 євро. Сюжет тривалістю до 1:30 – 1:45 хвилин;

Останній термін подання заявки

29 вересня, 2017 року – 21.00 за  центральноєвропейським часом (CET)

Рішення про присудження гранту

1 листопада, 2017 року

Договори про підтримку виробництва медіа матеріалів будуть випущені та підписані до 1 грудня, 2017 року.

Схожі статті:

Новини й коментаріМрії про Україну

Діяльність організаціїОголошено дитячий літературний конкурс «ПероДактиль»

Діяльність організаціїКонкурс у фото-, теле-, радіо- та друкованоі журналістики «Матриця»

Тетяна Вергун 341 просмотр