Положення про конкурс журналістських робіт “Жінки та чоловіки — долаючи стереотипи”

Положення про конкурс журналістських робіт “Жінки та чоловіки — долаючи стереотипи”

Метою проведення конкурсу журналістських робіт “Жінки та чоловіки — долаючи стереотипи” (у подальшому — Конкурс) є руйнування гендерних стереотипів та сприяння обізнаності суспільства про широкий спектр нових ролей, які жінки та чоловіки грають у житті. Сфокусувати погляд на рівних можливостях для жінок та чоловіків, які володіють рівними правами,
можливостями та обов'язками в усіх сферах життя.

1. Загальні положення

1.1. Метою проведення конкурсу журналістських робіт “Жінки та чоловіки — долаючи стереотипи” (у подальшому — Конкурс) є руйнування гендерних стереотипів та сприяння обізнаності суспільства про широкий спектр нових ролей, які жінки та чоловіки грають у житті. Сфокусувати погляд на рівних можливостях для жінок та чоловіків, які володіють рівними правами, можливостями та обов'язками в усіх сферах життя.

1.2. Організатори конкурсу: коаліція «Луганщина. Жінки. Мир. Безпека», до складу якої входять представники: Департаменту соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації, Управління патрульної поліції в Луганській області Департаменту патрульної поліції та 10 представників громадських організацій, а саме: ГО «Сєвєродонецька молодіжна рада» м. Сєвєродонецьк, Громадський майданчик «Хочу Буду», ГО «Євсуг Діє» (Біловодський район, с.Євсуг), Центр спільного розвитку «Дієва громада» (м.Старобільськ), Громадська організація «Кризська сільська організація «Промінь»» (Марківський район, с.Кризське), Міська громадська організація «Сєвєродонецька агенція розвитку громади" (м.Сєвєродонецьк), Громадська організація «Освітньо-правозахисна фундація «Правосвіт» (м. Сватово), Громадська організація правозахисна жіноча організація «Вікторія» (м.Старобільськ), ГО «Я вірю в своє місто» (м. Попасна), ГО «Луганочки» (м. Сватово).

1.3. Організатори мають право, з метою розширення географії конкурсу, пропонувати долучатись до його проведення в якості співорганізаторів інші громадські організації. У випадку отримання такої підтримки організатори залишають за собою право поширювати подальшу інформацію про конкурс зі згадуванням у матеріалах відповідних співорганізаторів, спонсорів, інформаційних партнерів та статусу Конкурсу. 1.4. Конкурс проводиться згідно з Положенням, погодженим співорганізаторами.

2. Учасники Конкурсу

2.1. Учасниками Конкурсу можуть бути професійні журналісти, блогери та всі, хто пише статті та інформаційні повідомлення у ЗМІ, до інтернет-ресурсів, виготовляє інформаційні відео.

2.2. Участь у конкурсі не обмежується віком авторів, професійною належністю чи статтю.

3.Умови проведення Конкурсу

3.1.Учасники Конкурсу повинні надіслати власну творчу роботу (в одній із номінацій, вказаних у п.3.2, або, за бажанням, у кількох або усіх номінаціях, вказаних у п.3.2), обсягом не більше 7000 знаків (для статті), або тривалістю не більше 30 хвилин (для аудіо або відеороботи) на одну із тем (на вибір):  Проблема реабілітації сімей загиблих військовослужбовців  Участь жінок у воєнних діях  Жінки і війна  Гендерна нерівність  Цінність гендерного підходу  Історія воєннозобов’язаної жінки  Про гендерно-чутливе навчання 2  Безпека жінок на війні та без війни: Спільне та різне  Дослідження про участь жінок у відновленні миру  Тепер ти в армії: Чи може жінка дослужитись до генерала?  Чому участь жінок в дипломатичних процесах встановлення миру важлива  Інші теми, пов'язані з тематикою конкурсу. Текстові роботи надсилаються у форматі .doc або .rtf. Окремих вимог щодо типу та розміру шрифтів, використання засобів форматування тексту, кількості друкованих символів у текстових роботах немає. До текстової роботи додається посилання на матеріал (якщо робота опублікована в інтернет), або скан-копія матеріалу (якщо робота опублікована у друкованому ЗМІ).

3.2. Творчі роботи на теми, вказані у п.3.1, приймаються у трьох номінаціях:  стаття (в друкованому ЗМІ);  стаття (лонгрід) на інтернет-ресурсах;  аудіо або відеоробота (аудіо або відео тривалістю не довше 30 хвилин). Усі номінації є рівноправними. Переможці визначатимуться у кожній із номінацій.

3.3. Учасник може надсилати роботи на одну, дві або три конкурсні теми (за бажанням), в одній, двох або трьох номінаціях (за бажанням). Кількість обраних тем та /або номінацій не впливає на визначення переможців конкурсу, але, за інших рівних умов, може слугувати додатковою перевагою для учасника Конкурсу під час оцінювання робіт.

3.4. Організатори Конкурсу не встановлюють обмеження щодо мови конкурсних робіт: роботи приймаються українською та російською мовами. 3.5. До творчої роботи учасник Конкурсу додає (в окремому файлі. Дивіться Додаток А.) таку інформацію про себе: прізвище, ім’я, по батькові, число, місяць та рік народження, назву ЗМІ, мобільний телефон, посилання на сторінку учасника в одній із соціальних мереж (Facebook або Instagram – на вибір). У випадку, якщо учасник конкурсу не зареєстрований у соціальних мережах або не бажає надавати відповідну інформацію про свої сторінки у соціальних мережах, вона може не надаватися. Подання або неподання інформації про присутність в соцмережах не впливає на оцінювання робіт. Уся інша інформація, вказана в даному пункті, подається обов’язково. Її відсутність автоматично означає недопущення роботи до конкурсного розгляду.

3.6. Якщо учасник готував конкурсну роботу разом із колегами, разом з інформацією про учасника має бути подана інформація (в окремому файлі) про творчу групу (прізвище, ім’я, мобільні телефони (якщо є). У випадку, якщо педагог не зареєстрований у соціальних мережах або не бажає надавати відповідну інформацію про свої сторінки у соціальних мережах, вона може не надаватися.

3.7. Конкурсні роботи, які подаються у номінації “Аудіо або відеороботи”, учасники самостійно розміщують у мережі Інтернет (бажано на відеохостингу YouTube) і надсилають організаторам посилання на розміщену роботу.

3.8. Не допускаються до участі у Конкурсі роботи (незалежно від теми та номінації), які повністю або частково розміщені на інтернет-ресурсах, на які поширюється дія Указу Президента України №82133/2017 від 15 травня 2017 року “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” (зі змінами, внесеними згідно з Рішеннями Ради національної безпеки і оборони від 02.05.2018, від 21.06.2018, від 19.03.2019).

3.9. Роботи на конкурс приймаються ті, що опубліковані (розміщені) у ЗМІ у період з 15.10.2019 по 05.03.2020 року. Роботи (незалежно від теми та номінації) разом з інформацією слід надсилати на e–mail: sevmolrada1325@gmail.com. Крапка після адреси не ставиться. У темі 3 листа слід обов’язково вказати: “На конкурс журналістів”. Усі матеріали подаються виключно в електронному вигляді. Матеріали, подані в паперовому вигляді, до конкурсу не допускаються. Для якомога ефективнішого опрацювання конкурсних матеріалів рекомендується використовувати архівування великих за обсягом файлів у форматах .rar або .zip. Організатори конкурсу підтверджують отримання листів із конкурсними роботами упродовж однієї доби від часу відправлення відповідного листа. В окремих випадках (у разі одночасного надходження великої кількості робіт, що зазвичай є ймовірним в останній тиждень прийому конкурсних робіт) можливе надсилання підтвердження упродовж трьох днів від часу відправлення листа. Підтвердження надається у вигляді зворотного електронного листа відправникові з повідомленням про отримання роботи. У випадку неотримання такого повідомлення автори робіт або інші особи, які їх відправляли, можуть звернутися за довідками, використовуючи контактні дані, наведені у наступному абзаці цього пункту. Довідки надаються лише щодо отримання/неотримання робіт, дотримання/недотримання учасниками формальних вимог до оформлення робіт і супровідних документів та шляхів виправлення можливих проблем, які виникли у зв’язку з цим. Коментарі щодо змісту та якості виконання робіт і перспектив їх відзначення не надаються в жодному вигляді до дня нагородження переможців конкурсу. Контактна особа від організаторів Конкурсу з питань прийому робіт: (050) 992 36 74 – Оксана Луньова, (095) 843 30 62 – Наталія Крушельницька (з 9 до 18 години); e–mail: sevmolrada1325@gmail.com. Роботи, які допущено до Конкурсу, публікуються на інтернет-сайті smr.sd.ua та на сторінці facebook https://www.facebook.com/groups/1064244710400043/. Кількість, періодичність та черговість публікації робіт самостійно визначається організаторами залежно від наявних можливостей з їх опрацювання. Публікація або не публікація роботи не впливає на результат її оцінювання.

3.10. Роботи оцінюються за наступними критеріями: - відповідність тематиці конкурсу; - дотримання стандартів журналістики (об'єктивність, неупередженість, баланс думок, тощо), - дотримання авторських прав, - загальна грамотність, - креативність. За кожним критерієм члени журі виставляють бали від 1 до 10. Перемагає робота з найвищою сумою балів.

3.11. Організатори мають право розміщувати роботи учасників Конкурсу у друкованих та електронних ЗМІ, включати до збірників та поширювати в будь-який інший доступний їм спосіб. Реєстрація роботи на Конкурсі автоматично означає згоду учасника на подальше використання робіт організаторами.

3.12. Терміни проведення Конкурсу: - початок прийому робіт – 20 грудня 2019 року, - закінчення прийому – 5 березня 2020 року, - робота журі — 5 березня до 15 березня 2020 року, - оголошення та нагородження переможців – 15 березня по 20 березня 2019 року.

3.13.Співорганізатори забезпечують поширення інформації про проведення Конкурсу та його умови шляхом: – розміщення інформації у доступних їм ЗМІ та на інтернет-ресурсах; – поширення через відділи, управління та департаменти освіти, навчальні заклади; 4 – інші доступні їм способи.

4. Визначення та відзначення переможців Конкурсу

4.1.Журі, яке формується організаторами за спільною згодою сторін, розглядає подані роботи, і його члени подають пропозиції щодо визначення та відзначення переможців у трьох номінаціях. Переможці визначаються окремо у кожній із трьох номінацій Конкурсу (статті, інтернет-матеріали, відеороботи). Журі має право встановлювати додаткові заохочувальні відзнаки (включно із встановленням Гран-прі) або не визначати володарів окремих призових місць. У будь-якому випадку кількість переможців та призерів Конкурсу перевищує одну особу. Верхня межа кількості призерів не встановлюється.

4.2. Переможці Конкурсу відзначаються дипломами та пам’ятними призами

4.3. Нагородження переможців відбувається публічно, за участі представників організаторів та співорганізаторів Конкурсу, і висвітлюється у ЗМІ. Переможцям Конкурсу відправляється письмове запрошення на нагородження не пізніше, ніж за тиждень до дня проведення нагородження. Список переможців публікується на сторінці facebook https://www.facebook.com/groups/1064244710400043/: у термін не пізніше трьох днів від дня їх нагородження.

5. Фінансування проведення Конкурсу

5.1. Конкурс для журналістів «Жінки та чоловіки – долаючи стереотипи» проводиться в рамках комунікаційної кампанії Коаліції "Луганщина. Жінки. Мир. Безпека" за проєктом МБФ «Український Жіночий Фонд» «Рівність заради безпеки», що фінансується Європейським Союзом. Відповідальність за зміст матеріалу несе Коаліція «Луганщина. Жінки. Мир. Безпека». Інформація в даному матеріалі не обов’язково відображає позицію МБФ «Український Жіночий Фонд» або Європейського Союзу.

Схожі статті:

Новини й коментаріПослуги Он-лайн будинку юстиції допоможуть у визначенні найменування ГО

Діяльність організаціїСтуденти в гостях у журналістів

Діяльність організаціїЛуганский пресс-клуб возобновил встречи журналистов

Тетяна Вергун 384 просмотра