Сім громад Луганщини вже мають свої бренди
![Сім громад Луганщини вже мають свої бренди](/images/photos/medium/article365.jpg)
Першою власний бренд продемонструвала для широкого загалу Кремiнська об’єднана територiальна громада. Далi новi бренди було створено для Маркiвської, Бiлокуракинської та Троїцької ОТГ. Цей процес триває, й на сьогоднi вiзуалiзацiю власних можливостей i перспектив отримали ще декiлька громад областi
В межах пiлотного проєкту, що реалiзується Програмою ООН iз вiдновлення та розбудови миру – UNRPP, протягом 2020-2021 рр. 13 громад Луганщини поступово отримають власнi бренди, брендбуки, маркетинговi стратегiї та iмiджевi ролики, якi стануть iнструментами промоцiї та позицiонування кожної з територiй. Фiнансову пiдтримку проєкту забезпечує Європейський Союз. На обласному рiвнi партнером проєкту виступає Департамент мiжнародної технiчної допомоги, iнновацiйного розвитку та зовнiшнiх зносин Луганської
облдержадмiнiстрацiї. Проєкт реалiзує компанiя «Brandville», вiдома як фахiвець з покращення вiзуального iмiджу українських сiл, мiст та об’єднаних громад, за плечима якої вже понад 20 створених брендiв.
– На практицi робота над створенням бренду розпочинається з екскурсiї громадою та робочої зустрiчi з представниками рiзних сфер дiяльностi громади, лiдерами думок та небайдужими мешканцями. В процесi створення бренду територiї компанiя «Brandville» проводить аналiтичну та дослiдницьку роботу, виокремлює унiкальнiсть громади. Внаслідок цього створюються декiлька варiантiв вiзуалiзацiї бренду, з яких шляхом голосування обирається один, – розповiдає Валентина Колесник, начальниця управлiння зовнiшнiх зносин, промоцiй та iнновацiйного розвитку Департаменту.
2021 рiк розпочався низкою активностей в питаннях брендобудiвництва. Головними «новинами» поточного року в цiй сферi стало представлення новостворених брендiв Гiрської, Бiловодської та Лозно-Олександрiвської громад. Iншi знаходяться на рiзних етапах створення власних брендiв.
– Свiй бренд вже отримала Бiловодська ОТГ. Декiлька мiсяцiв триває процес створення бренду Сєвєродонецької ОТГ. В Рубiжанськiй, нещодавно вiдбувся воркшоп з розробки бренду, на якому я розповiдала присутнiм як популяризувати бренд, якi основнi промоцiйнi проєкти були реалiзованi в областi, продемонструвала приклади сувенiрної брендованої продукцiї, – зазначає Олена Кiяшко, головна спецiалiстка Департаменту.
За її словами, представники соцiального проєкту студiї «LOGOGO – BRANDVILLE» вже провели робочу зустрiч з представниками Попаснянської громади, обговорили стан територiї на сьогоднi та очiкування на майбутнє, розглянули переваги, особливостi та вiдмiнностi Попаснянщини.
А ось Троїцька ОТГ на сьогоднi вже має не лише бренд та власний брендбук, але й промоцiйно-iнформацiйний ролик про власну громаду, створений фахiвцями компанiї «Brandville», який розповiдає, що Троїцька громада – це неймовiрнi рiвнини, крейдянi гори i привабливi краєвиди. Громада має значнi воднi ресурси, тож планує розвивати рекреацiю та зелений туризм. Вона вiдкрита до iнвестицiй у свердловину мiнеральної води у с. Бабичеве. I мiсцевий бiзнес має велике бажання започаткувати новий напрям для розвитку – переробку сiльськогосподарської продукцiї, адже загальна економiчна спецiалiзацiя громади – рослинництво.
– Сама вiзуалiзацiя брендiв дуже цiкава. I повнiстю вiдображає цiнностi громади, – каже Олена Кiяшко. – Наприклад, бренд Бiловодської ОТГ – це логотип у виглядi кола, що передає цiлiснiсть i досконалiсть. На ньому двi постатi коней, бо саме кiннi заводи є вiзитiвкою громади. Силуети мами i дитинчати, розмiщенi на теплому фонi сходу/заходу сонця, уособлюють стабiльнiсть i єднiсть. В цiлому бренд Бiловодщини уособлює розвиток туристичного потенцiалу, малого та середнього пiдприємництва, культурного життя громади.
Проєкт активно рухається, i зовсiм нещодавно вiдбулися презентацiї ще двох громад – Гiрської та Лозно-Олександрiвської.
– Гiрська громада вирiзняється своєю шахтарською iсторiєю, багата на кориснi копалини, славиться легендами часiв доiндустрiального минулого, часiв козацтва, i у той же час має нетиповий для промислово-гiрничої спецiалiзацiї громади рiвень iнiцiатив. Тож її слоган вiдтепер: «Гiрська громада – активна у 4 змiни!», а бренд – гори, терикони i модний графiтi-стиль, – розповiдає Олена Кiяшко. – 4 змiни i 4 вершини в логотипi символiзують чотири основнi активностi громади – освiту, працю, культуру та рекреацiю.
Лозно-Олександрiвська ОТГ, в свою чергу, має значний сiльськогосподарський потенцiал: розвинене як рослинництво, так i тваринництво. Великi та малi господарства продукують мед, пелети з вiдходiв переробки соняшника та сонячну електроенергiю. Тож i новостворений бренд – ромб з крапкою всерединi.
– Так ще у давнi часи вiдображали засiяне поле, – пояснює Олена Кiяшко. – У погодженому варiантi бренду – ромб розiмкнений, i його двi половини вiдображають одразу кiлька значень: стрiлки, як динамiчнi символи руху, розвитку та прогресу, чи двоє людей, що умовно тримаються за руки, формуючи безпечну громаду.
В цiлому, вже сiм громад мають власнi унiкальнi бренди. З усiма можна детальнiше ознайомитися за посиланням: http://brand.lg.ua/ у вкладинцi «Громади привiтнi».
Але все це – лише початок. Старт складного шляху пiдвищення їх пiзнаваностi, позицiонування та промоцiї територiй.
За матеріалами Луганщина.ua
Схожі статті:
Новини й коментарі → Активісти співпрацюють з бібліотеками у правовій освіті
Новини й коментарі → Послуги Он-лайн будинку юстиції допоможуть у визначенні найменування ГО
Діяльність організації → Конкурс для журналістів-початківців "Змінимо країну разом"