Громадськість обговорила ремонт доріг на Луганщині

Громадськість обговорила ремонт доріг на Луганщині

3 грудня 2020 року відбулася онлайн-конференція “Ремонт доріг на Луганщині” за участю заступника начальника Служби автомобільних доріг у Луганській області Олега Кравцова, журналістів друкованих та онлайн-ЗМІ, громадських активістів.

В ході заходу Олег Кравцов розповість про ремонт доріг на Луганщині, починаючи з 2010 року, про ремонт доріг та мостів у 2020 році, про проміжні підсумки роботи Служби автомобільних доріг у Луганській області цього року, про плани на 2021 рік.
Цього року на Луганщині відремонтовано 85 км доріг. За словами Олега Кравцова, 2020 рік став найбільш активними щодо ремонту доріг в області: “Для порівняння, можу сказати, що робилось із дорогами на Луганщині, по кожному року. 2010 рік — 0, 2011 – 36, 2012 – 29, 2013 – 23, 2014 – 0, 2015 — 0, 2016 — 0, 2017 – 15, 2018 – 12, 2019 — 17. Зрозуміло, що такими темпами, враховуючи те, ще зараз в нас райони переважно сільськогосподарські, ми прийшли до того, що дороги на Луганщині, були просто знищені”.

Олег Володимирович відповідав на питання журналістів щодо стану доріг між населеними пунктами, в тому числі розповів про нову технологію, яка цього року була впроваджена на Луганщині: “До 2020 року дорожні роботи передбачали наступне. Зрізалось 5 см старого покриття, 5 см з нижнього шару, а потім додавалось 5 см верхнього шару. Чому так робили, не знаю. Що ми робимо цього року. Ми використали метод холодного ресайклингу, причому толща шару 15-18 см. Тобто, ми цього року робили фундамент. І верхній слой — щема, до цього не використовувався у Луганській області. Ми вивчали трафік на цій дорозі, це вантажівки з зерном, тому були прийняте рішення робити дороги так. На сьогоднішній день в нас підписані договори з терміном експлуатації доріг до 10 років”.

Активісти звернули увагу на проблеми зберігання дорожнього полотна. За словами Олега Кравцова, на сьогодні використовується технологія зважування вантажних автівок, а на ділянках, де неможливо це зробити, відводяться майданчики для встановлення вагів. “Ті дороги, які ми робили, вже підготовлені для роботи “Укртрансбезпеки”. Це підприємтво, яке здійснює ваговий контроль перевізників. По тім дорогам, які цього року ремонтували, підготовлено майданчики для вагових комплексів. На автомобільній дорозі Р-66, заплановано встановлення weighing-комплексів. Це, коли їде машина, ваги знаходяться всередині асфальтового покриття, є камера, одразу машина зважується, і приходить документ, при порушення одразу можна виписати штраф. На жаль, не всюди можна їх встановити. Це пов'язано з інтернет”.

Експлуатаційним утриманням та поточним дрібним ремонтом автомобільних доріг загального користування місцевого значення займається ТОВ «Євро-Буд Компані». На договірних засадах залучено ДП «Луганський облавтодор», який має відповідні бази та дорожню техніку в кожному районі.

Крім того, ДП «Луганський облавтодор» організоване цілодобове чергування диспетчерської служби та інших працівників, які реагують на погіршення погодних умов для забезпечення безпечного проїзду дорогами області.

Подробиці у відеосжеті

 

Захід відбувся в межах проекту «СІТІ-ХАБ: платформа діалогу громади та влади», що підтримується Програмою ООН із відновлення та розбудови миру.

Схожі статті:

Новини й коментаріПро хід робіт у Лисичанську та Попаснянському районі

Новини й коментаріНа Біловодщині відремонтували міст на дорозі Т-13-14

Новини й коментаріУкладання нижнього шару на дорозі від Старобільська до Новоайдару майже закінчено

Тетяна Вергун 147 просмотров