Юрій Драч: «У липні закінчуємо ремонт трьох мостів на дорозі Р-66»

Юрій Драч: «У липні закінчуємо ремонт трьох мостів на дорозі Р-66»

У рамках проєкту #Велике_Будівництво активно ведеться не тільки ремонт доріг на Луганщині, а також мостів та штучних споруд.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області. повідомляє про фінальну стадію ремонтів трьох мостів на дорозі Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» – Сватове – Лисичанськ – Луганськ.

Про стан справ розповів заступник директора фірми-підрядника Юрій Драч.

Наразі закінчуємо капітальний ремонт трьох об’єктів, а саме – шляхопроводу через залізницю на км 192+862, мосту через річку Біленька на км 188+578 (населений пункт Гірське), мосту на км 182+933. Зазначені споруди відносяться до малих мостів, втім вони потребували капітального ремонту. Капітальний ремонт цих об’єктів виконують мостобудівники ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" (Київ).

Наразі мостобудівники працюють без вихідних. Орієнтовна дата закінчення робіт на всіх трьох об’єктах – кінець липня поточного року. У серпні – на мостах буде влаштована розмітка.

Всього на дорозі Р-66, на ремонті мостів, працює близько 30 працівників. Окрім фахових спеціалістів підрядника, залучені жителі Луганщини – мешканці Лисичанська та навколишніх населених пунктів. Робітники, які знайшли роботу у рамках проєкту #Велике_Будівництво на Луганщині, мають відповідний досвід (арматурники, бетонники, промислові будівельники).

Тепер про всі три об’єкта докладніше.

Шляхопровід через залізницю на км 192+862 було збудовано в 1978 році. За час експлуатації він зазнав істотних пошкоджень. Після капітального ремонту шляхопровід матиме довжину – 57,6 метрів, ширину – 12,7 метрів. Проїжджа частина буде – 9,0 метрів, два тротуари по 1,85 метра. Проїзд по шляхопроводу забезпечено по двох смугах. У червні було покладено верхній шар асфальтобетону. Наразі продовжуються роботи знизу шляхопроводу. Вже закінчено очищення опор, обробку оголених ділянок. Закінчуються штукатурні роботи. Місце розташування шляхопроводу на мапі  – https://goo.gl/maps/YTw4HsTwQTyBwqRg7

Міст через річку Біленька на км 188+578 (Гірське) було збудовано в 1978 році. Він також зазнав істотних пошкоджень за час експлуатації. Після капітального ремонту міст через річку Біленька матиме довжину – 24,65 метрів, ширину – 13,7 метрів. Проїжджа частина мосту буде – 9,5 метрів, два тротуари по 2,1 метра. Проїзд по мосту забезпечено. Добігають кінця роботи знизу мосту. Місце розташування мосту на мапі  – https://goo.gl/maps/YTw4HsTwQTyBwqRg7

Міст на км 182+933 було збудовано в 1950 році. На об’єкті, якому вже виповнилося 70 років, жодного разу не проводився капітальний ремонт. Днями відбулося встановлення двухочкової труби великого діаметру. У червні було проведено демонтаж мосту, потім – влаштовано фундаменту під трубу, нарешті була укладена сама труба. Наразі тривають роботи з гідроізоляції, потім – роботи за бетонування. У зв’язку з ремонтом, на об’єкті було влаштовано об’їзд – через 100 метрів. Довжина нового мосту буде – 6,6 метрів, загальна ширина 8,7 метра. Орієнтовна дата закінчення робіт на об’єкті – кінець липня. Місце розташування на мапі  – https://goo.gl/maps/YTw4HsTwQTyBwqRg7

Після закінчення зазначених вище споруд, підрядник ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" (Київ) переходить на інший об’єкт. Мостобудівники перейдуть на дорогу Т-13-14 КПП «Просяне» – Біловодськ – Широкий. Тут їх чекає – міст через річку Журавка на км 37+913. Вже розпочато підготовчі роботи. Орієнтовна дата початку робіт на об’єкті – серпень поточного року. Місце розташування об’єкта на мапі  – https://goo.gl/maps/2Xcve8yXdZdiv75U8

Про стан справ, про перспективи закінчення робіт розповів заступник директора ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" Юрій Драч.

«Ремонтні роботи було розпочато у квітні 2021 року. Дощовий червень вніс деякі корективи у нашу роботу. Втім з графіку ми не вибиваємося, адже згідно договору, капітальний ремонт трьох мостів маємо закінчити до кінця липня. А вже на початку серпня – будуть проводиться роботи з організації дорожнього руху (знаки, розмітка).

По двом мостам вже повністю відкрито рух транспорту (шляхопровід та міст через річку Біленька). По третьому мосту рух транспорту забезпечено по об’їзду.

Об’єм робіт на шляхопроводі був вдвічі більший, ніж на мосту через річку Біленька. Наразі на шляхопроводі закінчуємо роботи з влаштування дренажної системи. На мосту через річку Біленька такі роботи вже завершені.

На мосту, який розташований на км 182+933, вже встановили трубу, закінчуємо роботи з гідроізоляції. Проєктом передбачено повну заміну мостового полотна з улаштуванням монолітної залізобетонної плити проїзної частини, гідроізоляцію, захисний шар асфальтобетону та верхній шар асфальтобетону. Тут так само, як і на інших спорудах буде встановлено бар’єрне огородження», – сказав Юрій Драч.

«За сприянням погоди, орієнтовна дата закінчення основних робіт на всіх трьох об’єктах – кінець липня. Далі ми переходимо на інший об’єкт – міст через річку Журавка», – додав Юрій Драч.

Хід проведення робіт, дотримання технологічного циклу знаходяться під щоденним контролем спеціалістів Служби автомобільних доріг у Луганській області та незалежних експертів.

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (Київ) веде незалежний технічний нагляд за будівництвом шляхопроводу через залізницю на км 192+862, мосту на км 182+933, мосту через річку Біленька на км 188+578 (населений пункт Гірське) на дорозі Р-66.

Ця організація також буде вести технічний нагляд за будівництвом мосту через річку Журавка на км 37+913 автомобільної дороги Т-13-14 КПП «Просяне» – Біловодськ – Широкий. «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» також буде вести розробку проектної документації капітального ремонту шляхопроводу через залізницю на км 8+229 дороги Т-13-16 Під'їзд до м. Первомайська у Луганській області.

Додатково. Однією з головних проблем дорожньої інфраструктури Луганщини є проблема старих мостів, шляхопроводів. Більша частина з них була збудована 50-60-70 роки минулого століття. Жодного разу вони не ремонтувалися капітально. На Луганщині налічується близько 200 мостів, шляхопроводів та інших штучних споруд. Проїжджа частина на мостах, асфальтобетонне покриття і опори, потребують капітального ремонту, а подекуди – повної заміни. На сьогоднішній день триває підготовка проєктно-кошторисної документації по інших об’єктах «Великого Будівництва». Нині розробляються проєкти ремонту мостів, які розташовані на дорогах Т-13-07, Н-26, Н-21, Т-13-09, Т-13-14, Т-13-02, шляхопровід через залізницю на км 8 + 229 дорога Т-13-16 – Під'їзд до м. Первомайська.

На фото – ремонт шляхопроводу на дорозі Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» – Сватове – Лисичанськ – Луганськ, Луганська область.

Про хід виконання робіт на мостах та дорогах Луганщини – читайте у наступних повідомленнях Служби автомобільних доріг у Луганській області. Для цього вам необхідно підписатися на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області у Фейсбуці, а також на сайт Укравтодору.

 

Схожі статті:

Новини й коментаріПро хід робіт у Лисичанську та Попаснянському районі

Новини й коментаріНа Біловодщині відремонтували міст на дорозі Т-13-14

Новини й коментаріУкладання нижнього шару на дорозі від Старобільська до Новоайдару майже закінчено

Тетяна Вергун 246 просмотров